Jolt Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Nu är det så att jag ska skaffa ett skate spel,och jag tror att Tony Hawk Underground 2 är bra.Är det bra eller har ni några andra förslag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Personligen tycker jag att du ska skaffa THUG2 eller THPS4 den är svårare och mycket mer utmanande, men det beror på vad du tyckr omför spel. DVS.svåra eller lätta! Det bästa skate spelet är självklart "skate" men den finns bara till de nyare konsollerna :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Tony hawks american wasteland är bättre men underground 2 är också bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Tony hawk Underground 2 är bra men 1 är bättre ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Om du fortfarande kan få tag i GCN spel så rekomenderar jag Resident Evil spelen. Alla 6 är mycket bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Köp inget skate-spel och Resident Evil-spel utan köp istället Super Smash Bros Melee, Super Mario Sunshine eller Mario Kart Double Dash. Dem äger. Vill du ändå köpa något Resident Evil ta helst Fyran då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 THPS4. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swemaster7 Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Skate FTW! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 10 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 (redigerat) Jag har SSBM,MKDD och Sunshine. Tjaa, kanske det blir ett Resident evil spel,men först och främst ett skate spel. Sen kan jag väl också passa på att fråga om det finns något bra skjutspel till GC? Redigerat 11 November 2008 av HolyHunter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Men nu kom jag på något annat bra spel till spel GCN och det är Mario Party 4 och 5. Så du behöver inte köpa något resident evil. Skate spelet blir väll tony hawks undergrund 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Men nu kom jag på något annat bra spel till spel GCN och det är Mario Party 4 och 5. Så du behöver inte köpa något resident evil. Skate spelet blir väll tony hawks undergrund 2. Jag tycker inte ens om mario party spelen pga. att det är för lätt. Köp inte det, köp istället SSBM eller SMS! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bamsen Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 ta lungt Tony Hawk American Wasteland.Nej för enkelt ta Tony Hawk's Proving Ground.Asbra spel.coola kläder ochså.:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg