Hoppa till innehåll

Segt Internet


timpalimpa4

Rekommendera inlägg

Mitt internet hemma hos mig gick långsamt, men det var visst bara min dator som klyddade. Det tar nästan 5 minuter att ladda en sida, men endå står det att mitt internet går i 11Mbs, och datorn har problem med att skicka filer. Den kan alltså inte skicka då, och det bara kom en dag. Jag spelade dator, så skulle jag kolla upp en fusk kod. Det tog 3 minuter att komma till fuska.se och sen dess har det varit så. Jag blir diskad från spel jag spelar över internet. Kan någon ge mig några tips av vad det kan vara? Vi har provat byta min IP adress och bytat modem, kabel och filter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag använder Firefox 3, men vi fixade det genom att byta ut Switchen (vet inte vad det är men pappa sa att den hette det). Den var trasig, så man inte kunde skicka som sagt. Men det funkar nu i alla fall, Nu går det i 16mbit/s igen. Tack så mycket annars, förresten använder jag AVG som Virus Skydd.

Redigerat av timpalimpa4
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...