trollet66 Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 hej hur kommer man tillbaka in i sacred grove igen skall ha tag i två bugs där, men det är ju stängt det står i papprena prata med rusl och flyga med nån guld coco men hittar inte kan nån hjälpa migg hur ska jag hittas dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 "Sacred Groove" hihihi. Men...kan du förklara lite bättre? Jag begriper inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 snacka om att du inte är 42 år gammal. ontopic: jag fattar inte heller, förklara bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trollet66 Skrivet 21 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Sacred Grove ja stavfel kan man väl alltid göra, behövs väl inte ålder å annat för det, men ni som spelat zelda kanske kan förstå ändå bättre en mig, men där ni fick seldas lullaby men skulle springa efter en liten skull kid, jag undrar bara om hur man kommer tillbaka dit igen just nu är det stängt, men det står att man ska prata med rusl, men hittar inte han, jag håller på med templet snow peak nu, men jag kanske ska göra lite till i spelet för att komma dit, jag vill nämligen ha de sista bugsen som är här, har alla andra :), hoppas ni föratår mig bättre nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Jag är ganska säker på att du inte kan ta dig tillbaka till Sacred Grove nu. Men efter du klarat Snowpeak Temple så ska man tillbaka dit, och då gör man även en warp point så man kan ta sig dit när som helst, så vänta tills då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trollet66 Skrivet 21 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 tack kollar det efter templet håller på med minibossen nu och har fått gråa hår hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.