Tortilla Skrivet 4 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Ok, jag måste ju ha rätt stor och breda, men har du någon sida till en affär i finland? Typ till den butik som du hade köpt din? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Ok, jag måste ju ha rätt stor och breda, men har du någon sida till en affär i finland? Typ till den butik som du hade köpt din? :owww.mc-scatter.com (Nätbutik, som har typ allt) ochhttp://www.warapid.fi/sv/default.htm (Egentligen igen nytta med hemsidan tror jag, har mycket mera saker i butik) Men vad har du egentligen för nytta av en finsk återförsäljare? x) Ska du komma till finland och handla däck? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 4 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Nja, vet inte? Tänkte bara så man får billigt :P *EDIT* De fanns inga däck i rätt storlek :( Ska ha 130/80 17" bak och 100/80 17" fram. Men hittade inga däck som var crossdäck med dubb eller utan dubb. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Nja, vet inte? Tänkte bara så man får billigt :P *EDIT* De fanns inga däck i rätt storlek :( Ska ha 130/80 17" bak och 100/80 17" fram. Men hittade inga däck som var crossdäck med dubb eller utan dubb. :( Jag lovar dej, far du till pettersbackan där mc-scatter ligger så kommer du att hitta dina däck :D Neah, nog finns det i Sverige nog.. Men det värkar som om svenskarna är inte lika moped-kåta som oss här i finland :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 4 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Här finns de typ bara vespor nästan :( men ja har crossmoppe :D får vell se va som händer i sommar :P kanske hittar billiga då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.