Tortilla Skrivet 4 November 2008 Författare Rapport Skrivet 4 November 2008 Ok, jag måste ju ha rätt stor och breda, men har du någon sida till en affär i finland? Typ till den butik som du hade köpt din? :o Citera
Hurricane Skrivet 4 November 2008 Rapport Skrivet 4 November 2008 Ok, jag måste ju ha rätt stor och breda, men har du någon sida till en affär i finland? Typ till den butik som du hade köpt din? :owww.mc-scatter.com (Nätbutik, som har typ allt) ochhttp://www.warapid.fi/sv/default.htm (Egentligen igen nytta med hemsidan tror jag, har mycket mera saker i butik) Men vad har du egentligen för nytta av en finsk återförsäljare? x) Ska du komma till finland och handla däck? Citera
Tortilla Skrivet 4 November 2008 Författare Rapport Skrivet 4 November 2008 Nja, vet inte? Tänkte bara så man får billigt :P *EDIT* De fanns inga däck i rätt storlek :( Ska ha 130/80 17" bak och 100/80 17" fram. Men hittade inga däck som var crossdäck med dubb eller utan dubb. :( Citera
Hurricane Skrivet 4 November 2008 Rapport Skrivet 4 November 2008 Nja, vet inte? Tänkte bara så man får billigt :P *EDIT* De fanns inga däck i rätt storlek :( Ska ha 130/80 17" bak och 100/80 17" fram. Men hittade inga däck som var crossdäck med dubb eller utan dubb. :( Jag lovar dej, far du till pettersbackan där mc-scatter ligger så kommer du att hitta dina däck :D Neah, nog finns det i Sverige nog.. Men det värkar som om svenskarna är inte lika moped-kåta som oss här i finland :D Citera
Tortilla Skrivet 4 November 2008 Författare Rapport Skrivet 4 November 2008 Här finns de typ bara vespor nästan :( men ja har crossmoppe :D får vell se va som händer i sommar :P kanske hittar billiga då :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.