Boffaroffe Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Gissar på att Zwail glömde bort. <.<Han trodde det skulle gå ut den 23:e.Han kommer även förmodligen gottgöra för alla donationer vad han sa till mig iaf. Mer vill jag inte avslöja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Gissar på att Zwail glömde bort. <.<Han trodde det skulle gå ut den 23:e.Han kommer även förmodligen gottgöra för alla donationer vad han sa till mig iaf. Mer vill jag inte avslöja! Mad world.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Vad var det som va så bra med Oztown? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Vad var det som va så bra med Oztown? Ett jävligt aktvit & bra gruppforum med en massa sjukt sköna trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 Vad var det som va så bra med Oztown? Ett jävligt aktvit & bra gruppforum med en massa sjukt sköna trådar. wurd, dock lämnade jag alla gruppforum för jag tycker det inte är så nödvändigt med attha 5 st extra forum som sitter och hänger på framsidan för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.