360Xbox Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Vad tycker ni är roligast att göra i Saints Row 2? Jag tycker om att ta gissla/kasta folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Skulle tro det är att köra skitbil och skjuta bajs på hus/folk. Off Topic, när släpps det till pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Tror inte det blir nån pc version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Tror inte det blir nån pc version. De blir de visst. Spelet kommer till pc i november nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Ok visste inte det. :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 nice då ska jag ha det till dator.. en kompis till mig säger att när man går in i en bil så öppnar han inte dörren är der sant?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 nice då ska jag ha det till dator.. en kompis till mig säger att när man går in i en bil så öppnar han inte dörren är der sant?? nee, man öppnar dörren såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 ok då ska jag köpa det när det kommer till dator nice!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 JAG BLIR GALEN!!! jag kommer inte kuna köra SR2 på typ 2 veckor, och jag har det hemm i i min hylla!!!!! vad ska jag göra för att få tiden att gå?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Va med kompisar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 var bor du??? om det är nära till mig så kan du få spela hemma hos mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 var bor du??? om det är nära till mig så kan du få spela hemma hos mig..jag bor i hällnäs i västerbotten, norrland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.