Gäst Glassgubben Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 jo jag har en skit seg dell dator stående och skräpar och jag undrar om man kör w98 skivan i den kan man få 98 då? Och sen jag vill inte ha mina filer kvar det är bara skit saker så försvinner dom också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Du får nog förklara lite bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 ja om du kör installations skivan till datorn med W98 så blir det ju W98 som du får då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Ja du får windows 98 om du stoppar in den och dina skitfiler försvinner eftersom du behöver formatera till FAT32. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.