Red_fox2 Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Hur bra gear krävs för Ot t5 instanserna, räcker det med full t4? (btw gäller en prot pala) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Hur bra gear krävs för Ot t5 instanserna, räcker det med full t4? (btw gäller en prot pala) kolla på be.imba.hu en websida som visar vart du kan gå med ditt nuvarande gear. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 20 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 funkar inte, har fått min t4 för 2 dagar sedan och den visar fortfarande min gamla gear Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 funkar inte, har fått min t4 för 2 dagar sedan och den visar fortfarande min gamla gear Armory har inte uppdaterats... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 om du har full t4 så räcker det för ZA tror jag som offtank, vet inte riktigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Om ingen har sagt det. Du kan gå BT med t4 + badge gear samt några i raiden som har skills och kanske gear från VR / Maggy. 30% lägre hp på bossar :o det är ju för att Folk ska hinna med Endgame innan Wotlk och hinna gear upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 (redigerat) @oddy: be.imba.hu är en riktigt kass hemsida imo, ni bör inte lita på den ^^ @redfox: ja det bör räcka Redigerat 20 Oktober 2008 av BloodRogue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Om ingen har sagt det. Du kan gå BT med t4 + badge gear samt några i raiden som har skills och kanske gear från VR / Maggy. 30% lägre hp på bossar :o det är ju för att Folk ska hinna med Endgame innan Wotlk och hinna gear upp. ajuste glömde av det, men bossens dmg är fortfarande samma så det är nog inte så stor skillnad för tanks Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 20 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 ok, tackar för snabba svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Om ingen har sagt det. Du kan gå BT med t4 + badge gear samt några i raiden som har skills och kanske gear från VR / Maggy. 30% lägre hp på bossar :o det är ju för att Folk ska hinna med Endgame innan Wotlk och hinna gear upp. ajuste glömde av det, men bossens dmg är fortfarande samma så det är nog inte så stor skillnad för tanks bossarnas dmg har också dratts ner, inte dmg med spells och dyl. dock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 @oddy: be.imba.hu är en riktigt kass hemsida imo, ni bör inte lita på den ^^ @redfox: ja det bör räcka be.imba är en riktigt bra sida, även om den inte visar exakt så ger den en bra bild över var man ligger. OnT: Fullt ZA-gear/vissa kara saker så bör du kunna tanka det mesta i SSC/TK bortsett från kanske Kael/Vashj, men du bör ju få bättre gear tills du kommer dit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Varken kael eller vashj kräver ju mer än en main tank, och som protection paladin så kan du ju drömma om att maintanka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg