Husko Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 (redigerat) Tja, när jag försöker joina min server så funkar allt bra men jag är inne på den den så blir det så !! Dropped Husko-x from server Reason: Error verifying STEAM UserID Ticket(server was unable to contact the authentication server). vf? :( :( :( :( Redigerat 20 Oktober 2008 av Husko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 http://guider.serverhjalpen.info/visit_link.php?id=25 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Räcker med att starta om steam. Så ska det fungera igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 Räcker med att starta om steam. Så ska det fungera igen.Ibland måste man ta bort några filer ifrån steam mappen. Clientregistry.blob Steam.dll SteamUI.dll Ska gå bort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 29 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Har fixat allt :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg