[utgarde Keep]
Senaste Upplåsta Archivement?
[Heroic: Sinestra] 25 man
Mina 5 senaste
[Alterac Valley All-Star]
In a single Alterac Valley battle, assault a graveyard, defend a graveyard, assault a tower, defend a tower and slay someone in the Field of Strife.
Heroic: Al'Akir
Skulle precis köra Nefarian 25m Hc så kommer varningen att man bara har 30 minuter kvar att spela...
Och självklart var affären stängd!
↗ till inläggetDärför man betalar med kort ;)Skulle precis köra Nefarian 25m Hc så kommer varningen att man bara har 30 minuter kvar att spela...
Själv fick jag [it Belongs In A Museum] och en trevlig Professor titel :D
↗ till inläggetEn annan gör ett RAF account, köper vanilla. Säljer det accountet till första bästa guldsäljar sida t ex.Skulle precis köra Nefarian 25m Hc så kommer varningen att man bara har 30 minuter kvar att spela...
Enklare än så blir det inte.
[breaking Out of Tol Barad] Tråkigaste questen ever.
↗ till inläggetDet är billigare än 1 månad med kort va? :PEn annan gör ett RAF account, köper vanilla. Säljer det accountet till första bästa guldsäljar sida t ex.
Enklare än så blir det inte.
[breaking Out of Tol Barad] Tråkigaste questen ever.
"Earned the achievement Leeeeeeeeeeeeeroy! for 10 points."
Inte orkat fixa det innan. :)
Tog ner Sinestra på Torsdag... Dragonslayer ftw d:
↗ till inläggetGz, hur länge progressade ni på bossen innan ni fick en kill? Och vilken realm spelar du på?Tog ner Sinestra på Torsdag... Dragonslayer ftw d:
↗ till inläggetVi progressade ca. 3-4 dagar. Dock så tog det lång tid från att vi dödade cho'galll, folk slackade.Gz, hur länge progressade ni på bossen innan ni fick en kill? Och vilken realm spelar du på?
Jag spelar på Dreanor.
[Thoridal the Stars Fury]
Äntligen droppades den :D
[scourer of the Eternal Sands] = the Camel-Hoarder title.
Congrats till legendary bowen Xade!
[share the Pain], en archievement från firelands :P
[blackwing Descent] :)
Jävligt nerfad sen patchen känner man.
[bastion of Twilight] tog vi också ned, lätt som tusan jämfört med BwD.
[Master of the Molten Flow] på min paladin
[Level 85] på min rogue
Earned the feat of strength Swift White Hawkstrider.
Fick den utan att ens försöka. ;o