Gäst Waldorf Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 det det på något sätt att fixa så man kan spela 360 med en gammal xbox handkontroll? tycker det borde gå för knapparna är ju i stort sätt samma och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Är ganska säker på att det inte går... Men med nån liten gurka så kanske det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 läste på någon sida att det gick men dom sa inte hur. därför dom passar ju inte och jag vill inte börja skruva för att testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 mm det är nog inte testa att skruva, dels försvinner garantin, och så är det en usb grej ´man sätter in handkontrollen med på 360 >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Ja, det borde gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Gå in på Youtube.com. Och sök. Det kanske kommer upp nåt. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Är ganska säker på att det inte går... Men med nån liten gurka så kanske det går HAHahhaha, va kul de lät.. Jodå, det går nog om man sätter dit en liten GURKA på handkontrollen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 det det på något sätt att fixa så man kan spela 360 med en gammal xbox handkontroll? tycker det borde gå för knapparna är ju i stort sätt samma och så.Sök på google efter instruktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Jag tror inte det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Enligt lite googling har vissa försökt byta ut USB saken men misslyckats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Varför ska man ha den gamla kontrollen när den nya är så mycket bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 (redigerat) därför jag kanske vill ha flera dosor så jag kan spela med polarna. det blir ju så j*vla dyrt om man ska köpa 4 nya. Redigerat 29 Oktober 2008 av Waldorf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.