suna Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Skrivet 31 Oktober 2003 Fuska förbehåller sig rätten att stänga av användare på vilka skäl som helst och kan i vissa fall stänga av användare direkt. Vid grövre regelbrott så kan moderatorer/administratörer på forumet sätta ut flera varningar för en sak eller direkt stänga av en användare. Vid missbruk av en funktion så kan även endast den funktionen stängas av för användaren. T.ex. missbrukar en användare privata meddelanden så kan det stängas av. Citera
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Skrivet 31 Oktober 2003 kan mod också stänga av jag trode dem kunde bara ge varningar o admin stänger av :shock: Citera
ziz Skrivet 1 November 2003 Rapport Skrivet 1 November 2003 va jag fatar inte?????? kan man få bort dåm? Citera
Gäst Sandkaka Skrivet 1 November 2003 Rapport Skrivet 1 November 2003 nej det tror jag inte Nej man kan inte det med affären! Men det kanske står i reglerna om hur det är eller i FAQ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.