honda131 Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 Hej jag har tänkt väldigt länge på en sak jag ska köpa ett X-box 360 men vilket av detta spel ska jag köpa?! Naruto: Rise of a ninja det kostar 239kr till X-box 360 eller Saints row 2 det kostar 479kr till X-box 360 säg gjärna lite om spelen och vad ni tycker om dem och kanske lite om spelen (jag skrev prisen för att det var det lägsta jag hade hittat) men om ni vet någon bra hemsida som det kostar mindre på så säg gjärna den och så :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 (redigerat) Ta Naruto om du värkligen gillar serien annars så tar du det andra. Eller köp Naruto och varva det sen väntar du tills tilläget kommer för dom som gör serien har gjort en helt ny story för andra Naruto: Rais of the ninja ;) Redigerat 24 Oktober 2008 av ufomatte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Saints row 2 är mycket tuffare!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Saints row 2 är mycket tuffare!!Nämen herregud vad det spelar stor roll! :O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 köp GOW2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ille Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 saints row 2!!!! det äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Saints row 2 är mycket tuffare!!Nämen herregud vad det spelar stor roll! :o jag menar ju att det är tuffare (coolare, bättre) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.