Harold Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Nu kan man ju få diseasen i huvudstäderna också. :D Av att döda kackerlackor eller genom att använda en låda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Det var ju genom lådor som den sjukdomen spreds i Warcraft 3 :/ Spännande att se vad som händer efter det här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 som horde och som ally :> roligast som horde självklart hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Hur länge håller det här på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Vadå bara i booty bay ingen annanstans?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Nu går det att få i städer också genom att döda kackerlackor eller trycka på vissa lådor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Lådorna finns utspridda i hela Booty Bay tror jag, lättast att hitta på bryggorna närmast vattnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 finns i städer också, jag brukar ta min infection vid lådorna i the Drag i orgrimmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Detta är det värsta och tråkigaste Blizzard gjort, på min realm Frostmane var idag Ironforge och Stormwind utplånade, alla var zombies, inget annat fanns kvar. Det är inte roligt, även om det verkar så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 haha, har en 70 ally mage på frostmane men spelar knappt på den så har inte märkt de:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Detta är det värsta och tråkigaste Blizzard gjort, på min realm Frostmane var idag Ironforge och Stormwind utplånade, alla var zombies, inget annat fanns kvar. Det är inte roligt, även om det verkar så. Det är roligt som zombie iallafall, QQ moar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 (redigerat) Detta är det värsta och tråkigaste Blizzard gjort, på min realm Frostmane var idag Ironforge och Stormwind utplånade, alla var zombies, inget annat fanns kvar. Det är inte roligt, även om det verkar så. Det är roligt som zombie iallafall, QQ moar Ända utvägen är att gå till Exodar AH^^ vissa tycker det är kul att "förstöra" för andra (jag) och vissa vill skita i detta men då är AH gubbarna döda, det är som att bli raidad av 80 pers varje timma kan man säga, jag tycker detta är skitkul. Jag är horde och är aldrig i silvermoon förutom när jag ska till ZA tar jag teleport men jag tror inte det finns så många zombies där, samma med Exodar/Darnassus för ally antar jag Redigerat 27 Oktober 2008 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg