↗ till inlägget
Aircondition* Kolla inläggen som har varit före dig, innan du yttrar dig med skit.
Nu så var det så att jag pratade om en facepalm bild, och du skriver att "inlägget ska vara roligt, såklart?"
Jag sa inte "epic fail", eller nån annan bild som du skrattar ihjäl dig på.
De flesta av er irriteras utav att 10 års barn skriver onödiga inlägg, jag irriterar mig på att ni tror att ni kan posta bilder som inte hör till ämnet för att sedan tro att ni var roliga eller nått liknande, och dessutom tro att det accepteras mer än 10-åringars inlägg.
Detta är fuska.se, vi vill ha ett seriöst forum, men tyvärr så består fuska.se av medlemmar som vill vara roliga med sina bilder. Kan inte ni hitta en annan sida att hänga på? Hamsterpaj kanske?
Hur f*n "
yttrar man sig med skit"? Lawl, keep it up.
Hur ska jag veta att du pratar om en facepalm-bild? Med "Inlägget kan vara roligt, såklart?" svarade jag på "Många av er gnäller på att 10-åringar kommer med onödiga inlägg, vad är det som skiljer mellan deras onödiga inlägg, och era inlägg med en bild?". Det var därför jag citerade det inlägget. Du kan nog läsa mer om att citera i Hjälpen.
"Jag sa inte "epic fail", eller nån annan bild som du skrattar ihjäl dig på." Could you repeat that again, sir?
Förresten så har jag aldrig postat någon sån bild på det här forumet, om du inkluderar mig i "De flesta".
Din avslutning var pinsam, riktigt pinsam. Att Fuska.se överhuvud taget skulle vara särskilt seriöst är inte sant. Och än mindre att det skulle bero på att folk postar bilder som vi just nu diskuterar om. Kan du länka till mer än tio inlägg med liknande bilder? Nej, exakt. Jag har andra sidor att hänga på, PC Gamer, FragZone, 8thsymphony, Skrivbordsgeneralen, de är både seriösa och spelintriktade. Jag ska nog flika mig till dem nu. Hejpårej.