Rullis Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Tjo. När jag startar mitt msn så lägger internet ner helt o hållet. Kommer in på msn i några sec, försöker ändra status, men sen läggs det ner efter 30 sec igen. Någon som vet varför ? Som har samma prob? tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Är det så att det kommer upp en "svarar inte ruta" typ? Vilken verison har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Nyaste skulle jag tro. Installerade ju om det. :P Nej, kommer inte upp nån ruta alls, bara loggas ut 'som vanligt' - utan bara att internet inte funkar när jag har msn på, online eller offline, funkar inte ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Nyaste skulle jag tro. Installerade ju om det. :P Nej, kommer inte upp nån ruta alls, bara loggas ut 'som vanligt' - utan bara att internet inte funkar när jag har msn på, online eller offline, funkar inte ändå. Okej, det verkar vara mycket fel i det nya MSN:et. Jag kommer inte in alls nu och i går kom det upp en "Fel, måste avslutas" ruta men då kunde man bara strunta i den och fortsätta vara inne. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.