Gäst Mangekyoucake Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 lyssnar nån mer än jag på det brittiska bandet Coldplay? Gör ni inte det, youtube:a en låt, dem är absolut bäst. Och Viva La Vida Or Death And All His Friends kommer gå till världshistorien imo. CP<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 lyssnar nån mer än jag på det brittiska bandet Coldplay? Gör ni inte det, youtube:a en låt, dem är absolut bäst. Och Viva La Vida Or Death And All His Friends kommer gå till världshistorien imo. Har hört några låtar, dom är väll så där måste jag säga. =) CP<3 RHCP<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Klart man gillar Coldplay. Började lyssna på dem när Fix you var aktuell. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 hörde en av deras låtar. ingenting för mig. tackja finns michael jackson.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 ^ Mer frågor om coldplay kommer här. Om du lyssnar, Vad tycker du om dem? x) Favoritlåt? Om du inte lyssnar, Vad fick dig att ogilla detta band? Har du hört dem? fuck no fjunisen där uppe. Bort med RH:t. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 (redigerat) Det är något med Coldplay jag inte gillar, de är liksom för... mesiga. Redigerat 25 Oktober 2008 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Coldplay är fett sköna, lyssnar på dom ganska ofta. Cemeteries of London är den grymmaste tycker jag. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 fuck no fjunisen där uppe. Bort med RH:t.Hell no. o-o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 fuck no fjunisen där uppe. Bort med RH:t.Hell no. o-o ah hell yeah :_: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 De är sådär, Viva la vida är bra men resten är inte riktigt min stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 fix you (live) <3333 Även The scientist och viva la vida är grymma. CP<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Låtarna är väl okej - Det som stör mig dock är det faktum att de faktiskt får till de där tonerna =/ :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.