Mintplanta Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 (redigerat) Jag har inget lov. Dock är jag ledig på fredag, och då ska supas!Planerat bakfyllan? Ska bara slappa hela lovet, framför allt ska jag glo på dumburken. Redigerat 30 Oktober 2008 av Mintplanta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Igår kväll föll första snön i sundsvall. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Igår kväll föll första snön i sundsvall. :)Mm, men den försvinner nog snart. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Jag har inget lov. Dock är jag ledig på fredag, och då ska supas!Planerat bakfyllan? Ska bara slappa hela lovet, framför allt ska jag glo på dumburken. TV alltså? Vilka program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Igår kväll föll första snön i sundsvall. :)Mm, men den försvinner nog snart. :( Just nu snöar det också. :)Längtar tills jul =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 31 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Igår kväll föll första snön i sundsvall. :) Mm, men den försvinner nog snart. :( Just nu snöar det också. :)Längtar tills jul =) Jag med, juletider ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 snööööööö <3 ge mig snö här i tråkiga h-stad. Är det inte påsklov? O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Igår kväll föll första snön i sundsvall. :) Mm, men den försvinner nog snart. :( Just nu snöar det också. :) Längtar tills jul =) Jag med, juletider ftw! På julen för 2 år sen vart julstämmningnen ganska förstörd för våra familj efter som det inte var nån snö i sundsvall då och min farfar låg på sjukhus(Han hade en stroke). =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Jag har inget lov. Dock är jag ledig på fredag, och då ska supas! Planerat bakfyllan? Ska bara slappa hela lovet, framför allt ska jag glo på dumburken. TV alltså? Vilka program? Tecknat, framför allt Duck tales så man framhäver lite nostalgi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Jag har inget lov. Dock är jag ledig på fredag, och då ska supas! Planerat bakfyllan? Ska bara slappa hela lovet, framför allt ska jag glo på dumburken. TV alltså? Vilka program? Tecknat, framför allt Duck tales så man framhäver lite nostalgi. Låter härligt! Lovet lider mot sitt slut men jag är ganska säker på att det går fort tills jullovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Synd att lovet är slut snart :( sen blire skola och man måste gå upp så j*vla tidigt. Fast ja har haft ett bra lov. Spelat typ 24/7 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Synd att lovet är slut snart :( sen blire skola och man måste gå upp så j*vla tidigt. Fast ja har haft ett bra lov. Spelat typ 24/7 :) Låter bra! Tänk på att skolan är nyttig och det blir snart jullov som dessutom är längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.