dumdummare Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 alltså, hur får man en juciegosser och en lackatoad? det är jättesvåt och har försökt med allt. jättetacksam för svar:) (gärna om det är någon som vet olika varianter, några nya som inte finns på fusken redan, så hör av er;p) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123456789034 Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 asso jag testade att ge en lickatoad ett sånt där lila bär (inte ett björnbär men f... jag kommer inte på vad de heter) jag matade den med ett och då blev den sjuk sedan gav jag den ett till och då blev den en lackatoad. men jag har inte fått det att funka igen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MCHM Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 För att få en JUICYGOOSE Mata en QUACKBERRY med ett krusbär så förvandlas den. För att få den att svärma så måste du ha a, minst 100 pm med vatten b, Äta 2 st NEWGATS c, köpa 1 fiskfontän Varianterna är a, Mata med en banan ger gul/rosa b, Näckros frö + Pappegoj frö + vallmo blomma ger rosa/orange c, Ek frö ger grön/gul Lycka Till!! För att få en LACKATOAD Mata en LICKATOAD med ett nattskatts bär slå sedan kvickt till den med din spade innan den hinner bli sjuk. För att svärma behöver du a, 4 AROCKNIDS i trädgården b, Att det finns 6% vatten c, Har ätit 2 Flugsvampar d, Har ett LACKATOAD hus Varianterna är a, Mata med en blåklocka ger Blå b, Näckros frö ger Rosa c, Bananträd frö ger Gul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 alltså, hur får man en juciegosser och en lackatoad? det är jättesvåt och har försökt med allt. jättetacksam för svar:) (gärna om det är någon som vet olika varianter, några nya som inte finns på fusken redan, så hör av er;p) Köp ett riktigt spel fyfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 alltså, hur får man en juciegosser och en lackatoad? det är jättesvåt och har försökt med allt. jättetacksam för svar:) (gärna om det är någon som vet olika varianter, några nya som inte finns på fusken redan, så hör av er;p) Köp ett riktigt spel fyfan. Viva Piñata är ett riktigt spel. Säger du så där gör du det bara uppenbart att du inte har spelat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 alltså, hur får man en juciegosser och en lackatoad? det är jättesvåt och har försökt med allt. jättetacksam för svar:) (gärna om det är någon som vet olika varianter, några nya som inte finns på fusken redan, så hör av er;p) Köp ett riktigt spel fyfan. Viva Piñata är ett riktigt spel. Säger du så där gör du det bara uppenbart att du inte har spelat det. Räcker att ha sett folk spela det på EBgames... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebcl Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 alltså, hur får man en juciegosser och en lackatoad? det är jättesvåt och har försökt med allt. jättetacksam för svar:) (gärna om det är någon som vet olika varianter, några nya som inte finns på fusken redan, så hör av er;p) Köp ett riktigt spel fyfan. Viva Piñata är ett riktigt spel. Säger du så där gör du det bara uppenbart att du inte har spelat det. Det gör det inte alls!!! Det är som att säja att WOW är tråkigt för att jag har sätt det på internet. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.