Rallypacker Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Jag tycker att fuska.se borde införa en ny regel. Det borde vara en regel att man måste skriva i rubriken eller ämnesbeskrivningen vad det kommer att handla om. Vissa skriver så här: Behöver hjälp! ????????????? När man kan skriva så här istället: Behöver hjälp... med NHL 2004 Tycker själv att det var en bra regel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Det behöver inte vara en regel..Annars kan man skriva vad det handlar om på Rubriken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 jag tycker det vore bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 31 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Det behöver inte vara en regel..Annars kan man skriva vad det handlar om på Rubriken.. det brukar jag göra.. men det finns vissa andra som inte gör det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 (redigerat) vissa saker kanske passar att skriva så, men jag brukar skriva vad det handlar om. Redigerat 31 Mars 2004 av JGamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst X-Star Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 De kanske inte behövs en regel om det! Om folk börjar göra så! Allt behöver inte styras av regler! Så vi kan ju alltid hoppas att folk börjar skriva ordentliga rubriker! Annars kan det ju stå under Saker man skall göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 det är en bra regel. men man behöver inte vara så viktig regel. alltså det kan bli mer en sak man borde göra. man kan få en tillsägelse om man gör fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 det är en bra regel. men man behöver inte vara så viktig regel. alltså det kan bli mer en sak man borde göra. man kan få en tillsägelse om man gör fel. jag håller med Vegeto! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 onödigt.. tänk alla dom kommer hit och bryter mot de mest enkla regler som finns på forumet! hur ska dom kunna lära sig den regeln? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 man ska föresten inte ha den som regell bara att det är bra om man skriver så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Jag tycker inte det men man kan inte skriva tex: GTA2 och i medlenadet står det jag behöver hjälp med The Sims eller något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Man får väl säga till dom at man ska skriva spelets namn i rubriken! Eller i själva inlägget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.