Gäst Golden Star Skrivet 5 April 2004 Rapport Skrivet 5 April 2004 inte så vigtikt,tycker jag! :ph34r: Citera
Ratchet Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Skrivet 4 Maj 2004 Det beror väl på. Ibland är det ju kul för den som läser om den inte vet vad det handlar om! Citera
Shadow of Darkness Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Skrivet 4 Maj 2004 Jag tycker att fuska.se borde införa en ny regel. Det borde vara en regel att man måste skriva i rubriken eller ämnesbeskrivningen vad det kommer att handla om. Vissa skriver så här: Behöver hjälp! ????????????? När man kan skriva så här istället: Behöver hjälp... med NHL 2004 Tycker själv att det var en bra regel! Men en sak bara hur ska jag komma ihåg den regeln då ?Det blir för många regler att komma ihåg och därför kommer några fler att råka glömma regler och få varningar så själv tycker jag det ät upp till en själv om det ska vara rubrik eller inte om det inte är så har dom väll skrivit det i meddelandet. T.ex:jag har ju aldrig läst reglerna för jag orkar inte läsa reglerna (Men jag vet vilka det är ändå) så jag hade ju inte en aning om när det kom en regel för ett tag sen . Citera
KazeN Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Skrivet 4 Maj 2004 ni kommer säkert ihåg den här ? :) http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=3758 där står iallafall vad moderatorer är hur en vettig tråd ser ut :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.