iBye Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Där jag bor så kan du få ett körkort om du går Fordonsprogramet med inriktning Transport. Dock vet jag inte hur mycket/om dem betalar något. Vet inte heller vilket kort dem tar, förmodligen lastbil C möjligen CE, buss är ju för 21år. http://www.korkortsforum.com/showthread.php?tid=921 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 som sagts tidigare, skit i alla dessa "locktoner" titta på utbildningen i första hand, det är den som är viktigast. dessa skolor som erbjuder körkort för att få dig att börja gör det för att tjäna pengar på din skolgång, och därför kan utbildningen lida. kort och gott. titta utbildningen först. skit i de andra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Jag har hört att om man tar fordons linjen så får man gratis körkort (vet inte om det är sant). Men då undrar jag om man får andra saker på andra linjer?beror på. i vårat gymnasium så fick man gratis men dom tog bort det för det blev för dyrt. nu är det bara transport som får körkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.