Garone Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 (redigerat) ***SPOILERWARNING*** När man fått slut på sin första laddning av malaria medicin så går man ju tillbaka till prästen och frågar om mer. Han ger dig ett par papper och säger att du ska gå till 'An underground cell south of <insert namnet på en stad vilket jag inte riktigt kommer ihåg> och markerar det på din karta. När jag väl har kommit dit så rensade jag ut ALLA vakter i området. ( Runt 8 stycken. ) Men fick aldrig meddelandet "An Underground Cell has been Unlocked." ( Som jag läst att man borde få. ) Dörrarna går inte att öppna eftersom jag inte låst upp det ännu och jag är 100% säker att det inte finns fler vakter i närheten. Har googlat runt och inte hittat något annat än folk med liknande problem. Något som lyckas fixa detta på något sätt? Redigerat 26 Oktober 2008 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
steemox Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Klarade just den banan - På kartan är det en Gul ring typ.. gå dit rensa alla på vägen like normal f*n Och sedan är det ett hus där det är marketar på karan, gå bara in där o prata med alla, stå framför dem dvs så ska de ge dej medicin så blev det för mej. det är den bästa förklaringen jag kom fram med hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Klarade just den banan - På kartan är det en Gul ring typ.. gå dit rensa alla på vägen like normal f*n Och sedan är det ett hus där det är marketar på karan, gå bara in där o prata med alla, stå framför dem dvs så ska de ge dej medicin så blev det för mej. det är den bästa förklaringen jag kom fram med hehe Just det är problemet, jag har rensat runt 3 bilpatruller och alla som står runt huset men jag kan fortfarande inte gå in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.