Organism Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Kan någon som är medlem på sidan förklara lite kortfattat hur & vad man gör? Är inte medlem än, men jag orkar inte testa om det inte ser intressant ut. Så skriv bra nu! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 10 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Asså hur lvlar man snabbt?! Gör alla uppdrag samt arbeta, arbeta, arbeta, arbeta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Tjenare, ville tipsa er om onlinespelet The west. Spelet är western inspirerat och går man kan duellera, arbeta m.m. Men så att jag slipper förklara allt så rekomenderar jag er att registrera er på hemsidan och testa själv. Hemsidan är www.the-west.se har sett sidan men vet ej.vill ha mer info innan ja registrerar vad vill du veta? :) är medlem där men fattar ingenting så kan du förklara hur man gör.verkar tråkigt tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 11 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 Men man får ju en introduktion i början i form av olika uppdrag. Om du inte klarar av att läsa dom så borde du gå om lågstadiet. Jag menar, instruktionerna är ganska tydliga. Så med lite tålamod går allt bra. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toelpen Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 Söög 6min för plocka nått skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Söög 6min för plocka nått skit. Tålamod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Som Toelpen fett dåligt, tycker jag också, man ser ju inte ens sin gubbe :s /FatBall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Finns vissa anledningar till att det är textbaserat. Och du kan se din gubbes avatar bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 20 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 (redigerat) Finns vissa anledningar till att det är textbaserat. Och du kan se din gubbes avatar bild. Verkar som om dom som skriver kommentarerna är sådana som inte vet att det finns en hel uppsjö av texbaserade onlinespel. Det är som om dom tror att texbaserade spel är gjort för att skaparna inte visste hur man skulle göra spelgrafiken o.s.v. Redigerat 20 November 2008 av Firecracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 Finns vissa anledningar till att det är textbaserat. Och du kan se din gubbes avatar bild. Verkar som om dom som skriver kommentarerna är sådana som inte vet att det finns en hel uppsjö av texbaserade onlinespel. Det är som om dom tror att texbaserade spel är gjort för att skaparna inte visste hur man skulle göra spelgrafiken o.s.v. Stackars Grafikkåta barn. Snart lv 17, du får akta dig Jimutt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Vinny Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Är också med och är på level 18. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Är också med och är på level 18. :P Vi på Fuska, borde kanske gå ihop och bilda en stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.