Zombie95 Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 kan någon tipsa om vad man kan hitta olika motorcyklar :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Någonstans i världen på GTA SA. Nä, men asså det finns ju inget sånt speciellt ställe jag vet förutom... Stället på flygplatsen på 2:a ön, mellan klockan 18-6 så finns där en motorcykel. Fast jag vet inte hur man ska förklara var den är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zombie95 Skrivet 26 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 jag vet ett parkerings däck rätt nära groove.ST där finns en sån där sportMC. men okej jag är på första staden. ominstallerade spelet en gång. kan du några MC fusk annars kanske du kan några roliga och ovanliga fusk? :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Nope. Kanske finns någon på denna sidan? Annars är det bara att söka på Google. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zombie95 Skrivet 27 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 jag har tittat på typ alla fusk ;.. () titta min stunt film på youtube tipsa andra om den också OKEJ http://www.youtube.com/results?search_quer..._type=&aq=f ´´ :blink: kristra bara in det ´´ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 motorcycklar finns lite över allt,men ute på landet/öknen åker det ganska många spec glidare,cross och touring hojar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sallad_Sorza Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Gå in på www.g-unleashed.com ,där finns beskrivning var man hittar alla fordon och sånt :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg