Hoppa till innehåll

Fable 2


addeB
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

men det är ju inge kul om man bara kör main questen hela tiden.

jo men det var ju kul tills det inte fanns några bra achievements eller quests kvar att göra, så jag tyckte det var kort!

LÄS INTE SPOILERN OM DU INTE VILL VETA NÅT OM SLUTET!

och så saknar jag min hund

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men det är ju inge kul om man bara kör main questen hela tiden.

jo men det var ju kul tills det inte fanns några bra achievements eller quests kvar att göra, så jag tyckte det var kort!

LÄS INTE SPOILERN OM DU INTE VILL VETA NÅT OM SLUTET!

och så saknar jag min hund

 

Men du kan ju önska dig tillbaks honom <.<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men det är ju inge kul om man bara kör main questen hela tiden.

jo men det var ju kul tills det inte fanns några bra achievements eller quests kvar att göra, så jag tyckte det var kort!

LÄS INTE SPOILERN OM DU INTE VILL VETA NÅT OM SLUTET!

och så saknar jag min hund

 

Men du kan ju önska dig tillbaks honom <.<

 

ja men jag tog fel :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

undrar bara, vad tyckte ni om spelet? jag tyckte det var kort...

Så sa man om förra spelet också. Men jag tror det berors på hur mycket man utforskar. Om man bara håller sig till storyn kanske det är kort, eller har jag fel?

 

förra spelet var inte kort om man jämför med det här, för där skulle man först questa lite sen rädda sin syra från twinblade, questa lite till gå till arenan (som var ganska svår om man jämför med arenan i 2an) questa rädda sin morsa fängelset, questa, döda jack (+ att det kom svårare gubbar, vilket det inte gjorde i 2an), questa IGEN, döda den där magi killen maze eller vad han heter?!) questa, döda jack när han är en drake klart!

i 2an fick man bara questa lite hjälpa hammer, questa lite rädda magi killen, questa rädda skill killen.

och den ända bossen i 2an var den där grejen innan man sticker till Lucian (som var väldigt lätt). Jag brukar inte gilla bossar, men man saknade dem efter som det inte kom några svåra gubbar.

Redigerat av addeB
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

undrar bara, vad tyckte ni om spelet? jag tyckte det var kort...

 

Så sa man om förra spelet också. Men jag tror det berors på hur mycket man utforskar. Om man bara håller sig till storyn kanske det är kort, eller har jag fel?

 

förra spelet var inte kort om man jämför med det här, för där skulle man först questa lite sen rädda sin syra från twinblade, questa lite till gå till arenan (som var ganska svår om man jämför med arenan i 2an) questa rädda sin morsa fängelset, questa, döda jack (+ att det kom svårare gubbar, vilket det inte gjorde i 2an), questa IGEN, döda den där magi killen maze eller vad han heter?!) questa, döda jack när han är en drake klart!

i 2an fick man bara questa lite hjälpa hammer, questa lite rädda magi killen, questa rädda skill killen.

och den ända bossen i 2an var den där grejen innan man sticker till Lucian (som var väldigt lätt). Jag brukar inte gilla bossar, men man saknade dem efter som det inte kom några svåra gubbar.

 

 

MEN FFS ANVÄND SPOILERTAGS!!!!! j*vla PUCKO

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...