Gäst jagekung Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 jag undrar om det är nån som har eller kan länka en säker sida som har auto woodcutter o.s.v vill inte ha en massa j*vla virus som man oftast får :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 sorry allt är virus ända som inte är virus är ett program som heter RSbot men du får hitta det själv orkar inte skriva Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Lol Sgt_Denis. Rsbot funkar inte just nu. PvP updating. Men iaf, Det finns ju visa som inte är virus. Men då blir du säkert bannad från runescape . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 sorry allt är virus ända som inte är virus är ett program som heter RSbot men du får hitta det själv orkar inte skriva ok ok f*n synd :/ men RSBot funka inte pga PvP updaten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Rs är ju jättekul med bots <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Lol Sgt_Denis. Rsbot funkar inte just nu. PvP updating. Men iaf, Det finns ju visa som inte är virus. Men då blir du säkert bannad från runescape . Jepp Det funkar man måste updatera det med SVN men sedan den nya updatergen PVP så funkar det inte det har du rätt i. Men att updatera det med SVN funkar för varrock updateringen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Varför ska man ju ha bot? Man förkänar ju endå bann-.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Varför ska man ju ha bot? Man förkänar ju endå bann-.- Men asså va f*n ska du komma hit och gnälla för vf tror du den hära sidan heter fuska.se?? tänk på det först innan du skriver!! och ja det är vell inte dit problem om jag blir bannad lr?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Varför ska man ju ha bot? Man förkänar ju endå bann-.- Men asså va f*n ska du komma hit och gnälla för vf tror du den hära sidan heter fuska.se?? tänk på det först innan du skriver!! och ja det är vell inte dit problem om jag blir bannad lr?? 1. lär dig stava2. sluta moana 3. fusk och hacks, skillnad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gambet Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Det finns ett NYTT RSbot som är updaterat, som funkar nu efter alla updates osv (PVP) .. Men ska se om jag kan få tag i det, det var min polare som har det.. Han har typ ALLT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreature Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 jagh ar bott Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blacky Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Kör utan en massa bots. Går utmärkt att lvla helt själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg