SmeK Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Skrivet 26 Oktober 2008 (redigerat) Finns ju många liknande trådar när det gäller 360 hörnor och dator hörnor osv osv. Men nu e det dags att fota hur era rum ser ut! Här är mitt i alla fall Redigerat 26 Oktober 2008 av WhiteWolf Citera
garkan Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Skrivet 26 Oktober 2008 Finns ju många liknande trådar när det gäller 360 hörnor och dator hörnor osv osv. Men nu e det dags att fota hur era rum ser ut! Här är mitt i alla fall Har du någonsin funderat på att städa ditt rum?...jag är inte emot stökiga rum men ditt höjer ribban till en hel ny nivå.. btt: är i borås just nu men snart får ni en pic. Citera
SmeK Skrivet 26 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 26 Oktober 2008 (redigerat) Finns ju många liknande trådar när det gäller 360 hörnor och dator hörnor osv osv. Men nu e det dags att fota hur era rum ser ut! Här är mitt i alla fall Har du någonsin funderat på att städa ditt rum?...jag är inte emot stökiga rum men ditt höjer ribban till en hel ny nivå.. btt: är i borås just nu men snart får ni en pic. Det bara stökigt ut tack vara madrasserna typOch lite annat skräp Redigerat 26 Oktober 2008 av WhiteWolf Citera
doozer Skrivet 19 November 2008 Rapport Skrivet 19 November 2008 och jag som tyckte jag hade stökigt rum xD Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.