Hoppa till innehåll

San Andreas-uppdrag


BustingCops
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej! Jag startade det här ämnet för att ge lite uppdragshjälp till de som behöver. (Jag kan förstås inte ALLT!) Och så har jag själv ett problem. Jag har klarat spelet några gånger, men på mitt senaste spel så kan jag bara inte rädda madd dogg på uppdraget med samma namn. Lite tips skulle gladeligen tas emot. Men skriv in om ni har nåt' problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej! Jag startade det här ämnet för att ge lite uppdragshjälp till de som behöver. (Jag kan förstås inte ALLT!) Och så har jag själv ett problem. Jag har klarat spelet några gånger, men på mitt senaste spel så kan jag bara inte rädda madd dogg på uppdraget med samma namn. Lite tips skulle gladeligen tas emot. Men skriv in om ni har nåt' problem.

tja, jag undrar om uppdraget "high stakes - low rider" .. har du n¨gra tips eller fusk ? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej! Jag startade det här ämnet för att ge lite uppdragshjälp till de som behöver. (Jag kan förstås inte ALLT!) Och så har jag själv ett problem. Jag har klarat spelet några gånger, men på mitt senaste spel så kan jag bara inte rädda madd dogg på uppdraget med samma namn. Lite tips skulle gladeligen tas emot. Men skriv in om ni har nåt' problem.

Tja!

Jag har ett problem: efter jag hade klarat uppdraget hos Z (New Model Army) så kommer det inga nya uppdrag.

Måste man klara alla skolor eller? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

man skriver väl bara in knapp kombinationen när m,an spelar som på PC och PS2

Du menar det där uppdraget när man ska "dansa" med en lowriderbil, va? Då styr man m. piltangenterna och ska tajma när pilarna som visar vilken tangent man ska trycka på. Försök att trycka på motsvarande tangent ungefär en halv sekund före den kommer in i ringen........Om du inte förstår vad jag menar; svara detaljerat vad du inte förstod, tack.

 

man skriver väl bara in knapp kombinationen när m,an spelar som på PC och PS2

Du menar det där uppdraget när man ska "dansa" med en lowriderbil, va? Då styr man m. piltangenterna och ska tajma när pilarna som visar vilken tangent man ska trycka på. Försök att trycka på motsvarande tangent ungefär en halv sekund före den kommer in i ringen........Om du inte förstår vad jag menar; svara detaljerat vad du inte förstod, tack.

 

Oj, jag svarade visst på fel. :P Skulle svara på frågan från newmountain.........
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...