steemox Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Titlen avslöjade.. Får hela tiden meddelandet om att jag blivit kickad pga. Unknown API function 131152 Och det kan inte ha något med steam att göra som alla säger för jag har inte ens steam testat allt.. vad kan man mer göra förutom att installera om? (snart åker tangentbordet & CoD4 skivan ut genom fönstret) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 jag testa att googla på Unknown API function 131152 det kom fram massa folk som har det samma problem som du har till COD. titta in detta. http://www.punksbusted.com/forums/index.php?showtopic=47863 vet inte men du kan ju testa att googla på dit problem för det verkar som det är många mer än dig som har problemm :/ du fårsäkert ngt svar där´! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hobb3 Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 (redigerat) testa att uppdatera punkbuster, typ... öppna punkbuster, lägg till cod4, klicka på cod4 o tryck uppdatera gå in här punkbuster tryck på software updates: download, sen PBSETUP, ligger högst upp, sen trycker du tex på filen för windows om du använder det o där står det också hur du uppdaterar. Redigerat 28 Oktober 2008 av Hobb3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 det verkar som det är ngt med PB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.