Gäst ljms Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 när man ska hjälpa catalina att råna affärer så är det en affär man ska råna som är jätta svår det är den när man ska sikta på dom som jobbar där för att dom inte ska klicka på larmet.kan jag få tips på hur man gör på bästa sett för när jag gör så klickar dom på larmet ändå :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Har kört det uppdraget men var skit länge sen...vet inte hur man ska göra men bara skjuta direkt på dom så dom inte hinner trycka på larm grejen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ljms Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 ok:I) nepp för då går larmet automatiskt men hur långt har jag kvar tills jag kommer till san fierro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Det är meningen att larmet ska gå, om jag har för mig rätt. Och sen ska man sticka, man går ut bakvägen och så är där liksom en gränd med massa poliser. Jag tror det är så iaf. Ifall det är rätt uppdrag, jag har inte spelat GTA SA på skitlänge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ljms Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 tack:):):)men hur långt ere tills jahg kommer till san fierro? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Ingen aning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Precis ThaNoob har rätt Vet inte hur långt kvar det är till san fierro, men du ska komma till en gammal man och bränna buskar, tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 japp,men är du på catalina så är det inte långt kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spike Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 För att få hjälp kolla in: www.gtamissions.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adriano Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Här kommer några Filmer om uppdraget Detta uppdraget är på Pc Detta på Ps2 Först innan du kommer till sanfierro så måste du ha klarat alla Catalinas uppdrag sen ska du Raca Mot henne sen efter du vunnit Racet Mot henne så ringer the Truth och då ska du göra det uppdraget som leder dig till sanfierro :D Detta alltså. http://www.youtube.com/watch?v=2gyxM1xd1QA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Det är meningen att de ska trigga igång larmet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg