1337Gamer Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Hejsan och välkommna till min guide till en bra hunter , jag ber om ursäkt för min twink guide som blev pajjad i words ! Någ snackat om de :P Beast Mastery : Andvänd gärna när du vill levla snabbt petet kmr göra rejäl damage om du speccar detta ! Markmanship: Du kmr bli ett proff på att skada , själv critade jag 1000 i 41 med aimed shot Survivial : Kan jag inte så mkt om för det är inte så manga som speccar detta Mitt Råd: Markmanship / Beast Mastery Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Survival speccar man om man har cappat en viss agility kom dock inte ihåg hur mkt kanske 800 lr nått då man känar mycket eftersom talentsen är baserat på dmg increase ju mkt agility man har, kan även lätt komma upp i 40-45% crit som survival Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1337Gamer Skrivet 29 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Survival speccar man om man har cappat en viss agility kom dock inte ihåg hur mkt kanske 800 lr nått då man känar mycket eftersom talentsen är baserat på dmg increase ju mkt agility man har, kan även lätt komma upp i 40-45% crit som survivalTack så mkt ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 1000 i 41.. det är fail.. Mitt högsta när jag var 40-42 var runt 1600-1700.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Onödig tråd, ta det inte personligt men det finns mycket mer detaljerade och längre guider, denna hjälper inte så mycket. BM > MMS btw Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg