isMaNnen Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Hejsan! Jag hade precis gjort klart min dagliga runda på Isle of quel'danas. Då Jag blev disconnected från World of warcraft. Nu har jag försökt att logga in igen och då fastnar den på "Connecting" Och sedan får jag ett Error Massage. Vet någon vad detta beror på? Tack i förhand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Har varit lite så för mig idag också. Säkert bara något litet fel efter serverna varit nere. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krle Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 kan någon gå in på sin server ? aså ja kan inte fortfarande gå in och det var typ för 3..4 timmar ja blev dc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Jag kommer inte in på varken Stormscale eller Frostmane. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Jag är online nu iaf! jag kom in för en stund sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg