Hoppa till innehåll

Gmod 10

Rekommendera inlägg

Gäst ihabba123
Skrivet

My icons are all errors!:

Simple fix, right click on any one of the icons and click “Rebuild All”.

Jag har den här felet i gmod men jag fattar inte texten. Det stod i readme.

HÄR ÄR HELA:

If you are a first time PHX user:

Take “phx2” from the .7z/.rar/.zip you downloaded, and place it into “garrysmod/addons”.

If you need help and dont quite understand the folder structure, the folder PHX2 contains an info.txt, make sure that folder is in addons.

If you have used PHX before:

If you have used PHX before this version, I highly recommend you clean gmod. If you cannot do this, or are unwilling. I recommend deleting your “settings” folder, or more specifically, your PHX related spawn menu items in “garrysmod/settings/spawnlist”. You can either delete your entire spawnlist folder, or just delete anything containing the word “PhoeniX” in its name.

Once that is done, simply copy “phx2” into “garrysmod/addons”.

If you need more help with this, you can email me at [email protected] or contact me via steam, just add me via my email, or go to www.steamcommunity.com/id/onequarterlife.

Skrivet
If you are a first time PHX user:

Take “phx2” from the .7z/.rar/.zip you downloaded, and place it into “garrysmod/addons”.

If you need help and dont quite understand the folder structure, the folder PHX2 contains an info.txt, make sure that folder is in addons.

If you have used PHX before:

If you have used PHX before this version, I highly recommend you clean gmod. If you cannot do this, or are unwilling. I recommend deleting your “settings” folder, or more specifically, your PHX related spawn menu items in “garrysmod/settings/spawnlist”. You can either delete your entire spawnlist folder, or just delete anything containing the word “PhoeniX” in its name.

Once that is done, simply copy “phx2” into “garrysmod/addons”.

If you need more help with this, you can email me at [email protected] or contact me via steam, just add me via my email, or go to www.steamcommunity.com/id/onequarterlife.

Är det något fel så kommer jag skylla på min ålder..

Ta "phx2" från .7z/.rar/.zip som du laddade ner och lägg det i “garrysmod/addons".

Ifall du behöver hjälp och inte riktigt förstår mapp strukturen så innehåller phx2 mappen en info.txt fil. Se till att den mappen ligger i addons mappen.

Ifall du har använt PHX förut:

Ifall du använt den här PHX versionen förut rekommenderar jag dig att 'städa' ditt gmod. Ifall du inte kan det, eller är ovilling att göra det, rekommenderar jag dig att ta bort din "settings" map, eller mer specifikt, din PHX relaterade 'spawn menu' filer i “garrysmod/settings/spawnlist”. You can antingen ta bort hela 'spawnlist' mappen, eller bara ta bort allt som innehåller ordet "“PhoeniX”.

När det är klart, kopiera "phx2" till "garrysmod/addons".

Ifall du behöver mer hjälp så kan du maila mig på [email protected] eller kontakta mig via steam, bara adda mig via min email eller gå till www.steamcommunity.com/id/onequarterlife.

Alla mina ikoner är fel!:

Simpelt att rätta till, höger klicka på någon av ikonerna och clicka på "Bygg om alla" ("Rebuild All").

Notera att jag inte skrev exakt vad som står, jag ändrade lite saker jag inte riktigt kom på hur jag skulle formulera på svenska.

Skrivet (redigerat)

ok tack men hur bygger jag om allt?

Alla mina ikoner är fel!:

Simpelt att rätta till, höger klicka på någon av ikonerna och klicka på "Bygg om alla" ("Rebuild All").

[EDIT] Har råkat skriva "clicka" på översättning och skrev det här men ändrade.

Redigerat av NossLoad
Skrivet

Det står inte rebuild all.

Möjliga namn för "Rebuild all" jag kan komma på just nu:

"Bygg om alla"

"Reparera alla"

"Reparera"

"Rebuild all"

"Rebuild"

"Repair all"

"Repair"

Gäst ihabba123
Skrivet

Det står inte nån av dom. Kanske har jag lagt phx2 fel eller?

För ner jag är i spelet och trycker på q och väljer vad vilka verktyg jag vill ha så blir det icon fel.

HÄr är en bild vad som händer

post-42514-1225305108_thumb.jpg

Skrivet

Det står inte nån av dom. Kanske har jag lagt phx2 fel eller?

För ner jag är i spelet och trycker på q och väljer vad vilka verktyg jag vill ha så blir det icon fel.

HÄr är en bild vad som händer

Eftersom den säger att den inte kan hitta den modellen den ska visa och det blir ett motor fel så bör du följa instruktionerna jag översatte för dig igen.

• Skapa ny...