Satisfaction Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Någon här på fuska kanske kommer ihåg min förra tråd här om routerproblem. Och då bytte vi. Och nu tror jag det kommit igen...Dock inte lika kraftigt som förut. I bruksanvisningen till routern står det att: Lampan med namnet "WAN" ska lysa när allt är på. Modem osv. Och då ska också lampan "WLAN" lysa. Båda blinkar så fort jag börjar använda internet. Och så ska det då alltså inte vara. Så ska man då byta router igen? Och om jag nu ska det så blir det inte en Zyxel... http://www.clearwire.ie/include/media/images/zyxel%20router.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Ska du ha en trådlös eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 29 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 En router krävs för att kunna köra trådlöst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Inte alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 De blinkar för att visa att den är aktiv. Inget fel alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 De blinkar för att visa att den är aktiv. Inget fel alltså.Precis, du behöver inte oroa dig. Allt är i sin ordning. :) Har du några andra problem med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.