TheGreatest Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Behöver inte vara fallet att nån var full/påverkad/stenad eller trött, någon kanske hejade på Obama och ville visa sitt stöd, och visa att John McCai inte har en chans i det amerikanska presidentvalet..herregud, ni beter er som småpojkar som sett under en kjol för första gången. Folk skriver fel, skulle jag screenshota ALLT jag såg, skulle det bli närmre 45inlägg/screenshots per dag. Screenshota alla fel du ser då. Bara stora hemsidor som räknas och inte forum men det fattade du väl själv?Förövrigt så var det misstaget väldigt roligt. Det som Glassgubben sa om Raptomex stämmer perfekt...folk som leker 75-åring och tror att de är "mogna" för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Jag såg de men skrattade inte precis åt det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Behöver inte vara fallet att nån var full/påverkad/stenad eller trött, någon kanske hejade på Obama och ville visa sitt stöd, och visa att John McCai inte har en chans i det amerikanska presidentvalet..herregud, ni beter er som småpojkar som sett under en kjol för första gången. Folk skriver fel, skulle jag screenshota ALLT jag såg, skulle det bli närmre 45inlägg/screenshots per dag. Det är ett humor sub-forum. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Okej, jag missade det roliga... Är det första gången ni ser ett fel på internet? Okej. Och du menar väl att dom är full(a) ? Du sitter och klagar på hur fel folk på detta forum skriver, men när någon tar upp ett fel som faktiskt är värt att nämnas blir du sur? wat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Var lite småkul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.