Sofie99 Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Hur får jag en familj att flytta i Sims 1? Att flytta från ett hus till ett annat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Du vräker ut dem genom att riva deraus förra hus. Då kan du flytta dem. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sofie99 Skrivet 30 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Du vräker ut dem genom att riva deraus förra hus. Då kan du flytta dem. :P Finns det inget annat sätt? Kanske vill spara huset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Om jag berättar vad du bokstavligen frågar om, så tror jag att du kan klicka på "Dammsug" eller liknande. Du vräker ut familjen och alla möbler. Och huset blir kvar. Annars finns det inget annat sätt tror jag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Du trycker på bulldozern och river familjen... Då försvinner familjen och deras möbler blir pengar. Huset är kvar. Och du kan flytta in dom någon annan stans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg