azA9 Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Tjena!Vet nån hur man får ectoplasm på oblivion?Skulle bli tacksam om någon berättade! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Tjena!Vet nån hur man får ectoplasm på oblivion?Skulle bli tacksam om någon berättade! :)Ectoplasma droppas från spöken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
azA9 Skrivet 30 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 aha tack jag vet var spöken finns men hur dödar man spöken jag slår o ch slår på dom men det händer ingeg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 aha tack jag vet var spöken finns men hur dödar man spöken jag slår o ch slår på dom men det händer ingeg Använd magi, magiska vapen eller silvervapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
azA9 Skrivet 30 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Okej grabbar tack!=D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.