Davidfreak Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 (redigerat) Hej, jag har hittat Pokemon spel till mobilen (funkar på dom flesta mobiler), dom spelen som jag hittat är pokemon gul/blå/röd/guld/silver/Crystal. Det är 3 spel på varje fil. Man kan inte ladda upp den här typen av fil så jag skickar en länk! Man måste tyvär vara medlem, om du inte hämtar det via wap. Det är inte riktigt som det vanliga spelet, först måste du trycka på VAL sen trycker du på SET BUTTOMS & där väljer du vilka knappar du ska gå med & vilka knappar som ska vara A, B, START & SELECT. För att spara ska du inte göra som vanligt gå in på VAL & tryck på SUSPEND. Om ni har några frågor är det bara att fråga!! Hoppas ni gillar det :D . (inga virus) Gul/blå/röd-----> http://www.mobiles24.com/downloads/s/14814...d__blue__yellow [/ur] Crystal/guld/silevr-----> http://www.mobiles24.com/downloads/s/24782...ldsilvercrystal [/ur] Redigerat 30 Oktober 2008 av Davidfreak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Håller på DL:a silver nu! Hoppas det är bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Kännde till detta för ett halvår sen, det funkar väldigt bra om man inte har en 3 år gammal mobil som jag har :) det är inte bara pokemon utan ALLA gameboy spel går att spela på mobilen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 De sto att filen är för stor att sparas lr nåt sånt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 30 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 De sto att filen är för stor att sparas lr nåt sånt...hur mycket minne har du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 De sto att filen är för stor att sparas lr nåt sånt...hur mycket minne har du? Kanske 800kb...har inte så bra telefon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 30 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 (redigerat) De sto att filen är för stor att sparas lr nåt sånt... hur mycket minne har du? Kanske 800kb...har inte så bra telefon Det tar 2518 KB, finns det ingenting du kan ta bort då?? Vilken mobil har du? Redigerat 30 Oktober 2008 av Davidfreak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Bara silver är typ 700kb och har en Nokia 6101 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 (redigerat) står bara att filen är för stor, har 351.8 mb plats på mobilen, så de kan inte vara felet-,- Redigerat 1 November 2008 av Dyas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Ladda ner spelet fungerar utmärkt. Även att starta det funkar bra. Sen kommer problemet. Först hackar det hela tiden. En annan sak är att det inte är nåt ljud men det kan jag stå ut med. Sen hänger den sig och det går inte att ladda sparade filer. //manfredt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Guld och siler fungerar inte så värst bra. Röd och blå fungerar utmärkt, till och med på min mobil som är ungefär 4 år gammal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Kostar det nånting?? Jag tänkte om det kostar tex 30 kr månaden så Vägrar jag (gjorde det misstaget en gång) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg