Hoppa till innehåll

Windows Media Player


Raffed
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har ett litet problem.. Jag skaffade ny data för typ ett år sen, där följde det med Vista Ultimate och jag blev lite glad med nya funktioner och sånt^^ Lite speciellt glad blev jag för Windows Media Players "Taskbar-spelare" som låg lite snyggt nere i högra hörnet när man spelade musik(Visar bild nedan). Dock så försvann denna funktionen efter ett tag. Jag kanske råkade ändra inställningar eller nåt, kommer ej ihåg. Vet någon om jag kan få tillbaka den?

post-19596-1225393100_thumb.jpg

post-19596-1225393111_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har ett litet problem.. Jag skaffade ny data för typ ett år sen, där följde det med Vista Ultimate och jag blev lite glad med nya funktioner och sånt^^ Lite speciellt glad blev jag för Windows Media Players "Taskbar-spelare" som låg lite snyggt nere i högra hörnet när man spelade musik(Visar bild nedan). Dock så försvann denna funktionen efter ett tag. Jag kanske råkade ändra inställningar eller nåt, kommer ej ihåg. Vet någon om jag kan få tillbaka den?

det är väl en inställning du har varit på.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, det är möjligt.. Men jag är ändå rätt så säker på att jag inte har varit på nåt. Och jag har letat i Windows Media Player-inställningarna efter någon inställning för att ändra tillbaka, men jag har inte hittat något.. Men det kanske bara är jag som har letat dåligt?

Redigerat av Raffed
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det dom försvinner inte för du har dom i din musik.

du kan avinstallera genom att gå till lägg till/ta bort pogram på kontrollpaneln sen laddar du hem det igen och installerar. men det går att lösa bara lite att du letar. chansa:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...