Raffed Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Skrivet 30 Oktober 2008 Jag har ett litet problem.. Jag skaffade ny data för typ ett år sen, där följde det med Vista Ultimate och jag blev lite glad med nya funktioner och sånt^^ Lite speciellt glad blev jag för Windows Media Players "Taskbar-spelare" som låg lite snyggt nere i högra hörnet när man spelade musik(Visar bild nedan). Dock så försvann denna funktionen efter ett tag. Jag kanske råkade ändra inställningar eller nåt, kommer ej ihåg. Vet någon om jag kan få tillbaka den? Citera
Gäst Overkill Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Skrivet 30 Oktober 2008 Prova högerklicka på startmenyn och kolla om den finns på nån meny där. Citera
Gäst WDD Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Skrivet 30 Oktober 2008 http://img134.imageshack.us/img134/1893/wmpxz5.jpg Citera
Raffed Skrivet 30 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 30 Oktober 2008 Overkill: Nej, det fanns det inte WDD: På verktygsfältet kan man bara välja mellan: >Adress >Länkar >Inmatningspanelen för Tablet PC >Skrivbord >Snabbstart >Språkfältet Citera
ThaNooB Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Skrivet 30 Oktober 2008 I så fall är något konstigt. Jag har iaf Windows Media Player där. Jag har också Vista. Citera
Raffed Skrivet 30 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 30 Oktober 2008 I så fall är något konstigt. Jag har iaf Windows Media Player där. Jag har också Vista.Hm.. jag kan välja >Nytt Verktygsfält.. också. Men då får jag bläddra i mina mappar.. Citera
D48 Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Skrivet 30 Oktober 2008 Jag har ett litet problem.. Jag skaffade ny data för typ ett år sen, där följde det med Vista Ultimate och jag blev lite glad med nya funktioner och sånt^^ Lite speciellt glad blev jag för Windows Media Players "Taskbar-spelare" som låg lite snyggt nere i högra hörnet när man spelade musik(Visar bild nedan). Dock så försvann denna funktionen efter ett tag. Jag kanske råkade ändra inställningar eller nåt, kommer ej ihåg. Vet någon om jag kan få tillbaka den?det är väl en inställning du har varit på. Citera
Raffed Skrivet 30 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 30 Oktober 2008 (redigerat) Jo, det är möjligt.. Men jag är ändå rätt så säker på att jag inte har varit på nåt. Och jag har letat i Windows Media Player-inställningarna efter någon inställning för att ändra tillbaka, men jag har inte hittat något.. Men det kanske bara är jag som har letat dåligt? Redigerat 30 Oktober 2008 av Raffed Citera
Gäst WDD Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Skrivet 30 Oktober 2008 Går säkert att lösa på något enklare sätt, men testa helt enkelt att installera om det. WMP ska finnas i listan där nere, så testa det tycker jag! Citera
Raffed Skrivet 30 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 30 Oktober 2008 (redigerat) Försvinner alla musikfiler som jag har lagt in på då? Btw.. vart kan jag ominstallera det? =P Redigerat 30 Oktober 2008 av Raffed Citera
D48 Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Skrivet 30 Oktober 2008 det dom försvinner inte för du har dom i din musik. du kan avinstallera genom att gå till lägg till/ta bort pogram på kontrollpaneln sen laddar du hem det igen och installerar. men det går att lösa bara lite att du letar. chansa:) Citera
Raffed Skrivet 30 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 30 Oktober 2008 Kan du länka till stället jag kan ladda ner på?^^ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.