D48 Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Skrivet 30 Oktober 2008 (redigerat) det för du windows eller microsofts hemsida om jag nite mins fel. googla på det så tar du en sida som du tycker verka vara seriös. Redigerat 30 Oktober 2008 av D48 Citera
Raffed Skrivet 30 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 30 Oktober 2008 Hm.. Det finns inte med på listan i Lägg Till/Ta Bort Program.. xD Citera
Raffed Skrivet 30 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 30 Oktober 2008 (redigerat) Nej, har letat igenom säkert 10 gånger nu. Det finns inte med xD EDIT: Installerar en uppdatering nu, hoppas att det kan hjälpa.. EDIT2: Nepps, det gjorde det inte.. Redigerat 30 Oktober 2008 av Raffed Citera
Gäst WDD Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Skrivet 31 Oktober 2008 Testa att installera den ovanpå den gamla bara och se om det funkar: http://www.microsoft.com/sverige/windows/p...er/default.mspx Där borde den finnas att ladda ner. Citera
Raffed Skrivet 31 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 31 Oktober 2008 (redigerat) Nej, man kan bara ladda ner Windows Media Player 11 till XP där. Jag behöver Till Vista Ultimate x64.. <.< Dock så hittade jag en med samma problem HÄR Jag är inte jättebra på datorer, är det någon som kan förenkla det där lite? =P Redigerat 31 Oktober 2008 av Raffed Citera
CeZ Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Skrivet 31 Oktober 2008 Mediaplayer måste vara igång för att du ska kunna dra igång minispelaren på "Verktygsfält", kanske hade du inte mediaplayer igång när du sa att den inte fanns i listan? Citera
Raffed Skrivet 31 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 31 Oktober 2008 Mediaplayer måste vara igång för att du ska kunna dra igång minispelaren på "Verktygsfält", kanske hade du inte mediaplayer igång när du sa att den inte fanns i listan?Jodå, jag har på den just nu, men den finns fortfarande inte där =/ Citera
Gäst WDD Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Skrivet 31 Oktober 2008 (redigerat) Se till att vara inne som administratör och testa detta: 1. Öppna kommandotolken (cmd) 2. Skriv in: regsvr32 C:\Program\Windows Media Player\wmpband.dll och tryck på enter... Vart något fel? Testa isåfall med denna: regsvr32 C:\Program Files\Windows Media Player\wmpband.dll och tryck på enter... Löser detta ditt problem? Edit: Funkar det inte så testa att kopiera "wmpband.dll" som ligger i C:\Program\Windows Media Player\ till C:\WINDOWS\system32\ och testa med: regsvr32 C:\WINDOWS\system32\wmpband.dll Men detta bara om ovastående inte funkar. Redigerat 31 Oktober 2008 av WDD Citera
Musten Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Skrivet 31 Oktober 2008 Högerklicka på verktygsfältet och klicka på Verktygsfält sen Nytt verktygsfält... Leta dig fram till Windows Media Player och klicka på OK. Citera
Raffed Skrivet 31 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 31 Oktober 2008 Se till att vara inne som administratör och testa detta: 1. Öppna kommandotolken (cmd) 2. Skriv in: regsvr32 C:\Program\Windows Media Player\wmpband.dll och tryck på enter... Vart något fel? Testa isåfall med denna: regsvr32 C:\Program Files\Windows Media Player\wmpband.dll och tryck på enter... Löser detta ditt problem? Edit: Funkar det inte så testa att kopiera "wmpband.dll" som ligger i C:\Program\Windows Media Player\ till C:\WINDOWS\system32\ och testa med: regsvr32 C:\WINDOWS\system32\wmpband.dll Men detta bara om ovastående inte funkar. Ingen av de sätten funkade.. Dock så kanske det beror på att när jag är inne på Kommandotolken och ska skriva in något så står det C:\Users\Tim> _ i början, så det känns som om den bläddrar i användar-mappen.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.