Hoppa till innehåll

Min Css Video!=)


Husko
 Dela

Rekommendera inlägg

Mjo, jag ska nog börja min post med att säga att jag inte är den bästa du kan hitta på att göra filmer.

 

"COUNTER STRIKE SOURCE -GAMEPLAY WHIT AWP!!".. jaa.. var ska man börja? Inte ett kreativt namn, inte ett orginelt namn. Sen så får du gärna göra som du säger och lira med "WHIT AWP" vilket värkar vara det nya vapnet i CSS.

 

Den här videon måste nog vara min andra eller tredje 'frag film' från CS serien som inte innehåller effekter och är dåligt klippt. Jag tror inte du har bytt program utan håller dig fortfarande till Windows Movie Maker.

 

Enligt mig är ljud extremt viktigt i 'frag filmer'. Det är inte själva CS ljudet jag pratar om utan ljud i allmänhet. Det måste passa in och det får inte vara en låt som är väldigt en stil. Det är nog bara jag som tänker på det men jag nämner det ändå.

 

58 sekunder av HS? Äga? Får jag fråga dig hur länge det tog dig att spela in ungefär 60-70 HS på olika ställen utav de_dust2.? Äger du som du säger, spela in 1-2 minuter ren gameplay och sen lägg effekter och klipp lite så ska du se att den både blir längre och äger du blir den absolut bättre.

 

Fonten du har använt för t.ex slutet är inte precis läsbar. Hade du tunnat ner texten men använt samma font hade det förmodligen gått lättare att läsa.

 

Det var nog allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nja, låt valen är väl inte din starka sida om jag får säga.

Spela vanligt i ca 10 minuter, då om du är bra då kanske du får snygga kills.

Spela in samtidigt när du spelar, och sen när du får ett snyggt kill då tar du om det fast i slowmotion i videon dvs.

 

Rock- Hårdrocks låtar passar bra i cs filmer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...