Gäst Mindtwistah Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 Inte har man väl "favoriter"? Kompisar är inte olika glass-sorter, antingen har man en, eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 (redigerat) Min kompis Tobias är han jag tycker mest om att va med. Han kallas för Goss av kompisar, Tobias av familj och närmaste vänner (dvs. mig) men jag säger Harry. (epic) Sen har jag Alex som jag brukar va med, han är störd. EDIT: Självklart har jag mycket mer kompisar. Redigerat 25 Maj 2009 av Frank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 har nästan inga kompisar men typ Filip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Har inga favoritkompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.