Gäst Megadeth Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Jag tror alla här förstår. Men jag kan förklara vad detta går ut på, man ska alltså skriva in det man dricker just nu. Alltså vid denna tidpunkt! Jag dricker just nu Vatten, skall ta lite Äppelsaft senare. Hoppas att ni förstår! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Jag dricker kaffe nu på morronkvisten :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Jag dricker kaffe nu på morronkvisten :) Jaha, men det är väldigt dåligt att du dricker kaffe vid en sådan låg ålder. Om du skulle vara femton år gammal skulle det vara okej att dricka kaffe, men du är för ung. Inte bra att du dricker detta när du är så ung, bara ett tips. //Megadeth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Oboy powaz här! xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Oboy powaz här! xD Ja, det är väldigt gott. Fast jag försöker undvika det, hade tänkt gå ner tjugo kilo i vikt. Alltså tio kilo kvar. Har gått ned 10 kilo. För övrigt är det väldigt gott, drack det som tusan förut. Och därför väger jag nu 84 kilo just nu. Förut vägde jag 108 kilo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Jag dricker kaffe nu på morronkvisten :) Jaha, men det är väldigt dåligt att du dricker kaffe vid en sådan låg ålder. Om du skulle vara femton år gammal skulle det vara okej att dricka kaffe, men du är för ung. Inte bra att du dricker detta när du är så ung, bara ett tips. //Megadeth Låt honom dricka vad han vill. :) Btw, yesman jag dricker Kaffe jag med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 ska dricka en cappochino(stavning) och en cola lite senare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Jag drack vatten för några minuter sedan. //Megadeth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Jag dricker kaffe nu på morronkvisten :) Jaha, men det är väldigt dåligt att du dricker kaffe vid en sådan låg ålder. Om du skulle vara femton år gammal skulle det vara okej att dricka kaffe, men du är för ung. Inte bra att du dricker detta när du är så ung, bara ett tips. //Megadeth Låt honom dricka vad han vill. :) Btw, yesman jag dricker Kaffe jag med. ' Om man säger att man dricker jolt, då är det inget. Men när det är kaffe blir det ett j*vla liv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Jag dricker kaffe nu på morronkvisten :) Jaha, men det är väldigt dåligt att du dricker kaffe vid en sådan låg ålder. Om du skulle vara femton år gammal skulle det vara okej att dricka kaffe, men du är för ung. Inte bra att du dricker detta när du är så ung, bara ett tips. //Megadeth Låt honom dricka vad han vill. :) Btw, yesman jag dricker Kaffe jag med. ' Om man säger att man dricker jolt, då är det inget. Men när det är kaffe blir det ett j*vla liv. Jo, för att kaffe innehåller väldigt mycket koffien som gör dig pig och glad resten av dagen. Eller om du nu dricker det mycket, i hela ditt liv. //Megadeth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Jag dricker kaffe nu på morronkvisten :) Jaha, men det är väldigt dåligt att du dricker kaffe vid en sådan låg ålder. Om du skulle vara femton år gammal skulle det vara okej att dricka kaffe, men du är för ung. Inte bra att du dricker detta när du är så ung, bara ett tips. //Megadeth Låt honom dricka vad han vill. :) Btw, yesman jag dricker Kaffe jag med. ' Om man säger att man dricker jolt, då är det inget. Men när det är kaffe blir det ett j*vla liv. Jo, för att kaffe innehåller väldigt mycket koffien som gör dig pig och glad resten av dagen. Eller om du nu dricker det mycket, i hela ditt liv. //Megadeth Jaha, så du menar att jolt cola inte innehåller så mycket koffein eller vad?!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Coca Cola Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg