Gäst Megadeth Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Detta går ut på att man ska säga vad man har på sig just nu. Alltså nutid. Just nu har jag på Björn Borg kalsonger, Peak tröja och vanliga mjukisbyxor. Vad har ni på er just nu, som klädesplagg? Inget spam får förekomma i denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Comp-kallingar och en Offspring T-Shirt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Mjukis byxor, en rock t-shirt och underwear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Sand kalsonger, Gant tröja och ett par mjukisbyxor. Jag duschade precis så. //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 kallsonger, sid vicious tröja,mjukisbyxor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Kalsonger, Dressman. Tröja, Newyorker. (Nyss vaknat (y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Jeans, McGordon. T-shirt, Native Lifestyle. Skjorta, vettifan vilket märke <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Just nu ett par Boss kalsonger, W/E tröja och ett par ADIDAS shorts. //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Kalsonger, Hammerfall tröja + Jeans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 har på mig ett par boxer kasingar,badbrallor,och min begravnings kostym. = min helgoutfit :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 (redigerat) strumpor,kalsonger,linne Redigerat 1 November 2008 av ihabba123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Man kalsonger, Megadeth tröja, Mjukisbyxor. Och strumpor. //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.