Husko Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Du har ju tagit reglerna från fuska.se-.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Längst upp till vänster står det "cozco" ? Dessutom så matchar inte färgerna på första sidan & forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 (redigerat) <meta name="keywords" content="Free Template By Ace." /> ??? Hittade det i källkoden... Redigerat 3 Januari 2009 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dyomal Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Oseriös sida.. En gratis layout, ett oseriöst nyhetsscript och mycket mer, ful layout förresten. 0/5 toasters, inte precis kanonkul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 3 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Oseriös sida.. En gratis layout, ett oseriöst nyhetsscript och mycket mer, ful layout förresten. 0/5 toasters, inte precis kanonkul. hepp kolla in den nu då för jag har uppdaterat den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Reglerna har ni tagit från fuska.se, ni stavar fel 60% av gångerna + grammatikfel hela tiden. Men det jag stör mig mest på är att ni under varje subforum skriver ni "Allt som rör/berör" Så j*vla störande -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 3 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Reglerna har ni tagit från fuska.se, ni stavar fel 60% av gångerna + grammatikfel hela tiden. Men det jag stör mig mest på är att ni under varje subforum skriver ni "Allt som rör/berör" Så j*vla störande -.- Ska fixa det men våra regler förstördes när sidan kraschade i december... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Ja Vet Inte Inte Riktigt Kanske 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 5 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 (redigerat) Är det nåt ni tycker på startsidan som jag ska ändra? med designen asså Den var hemsk, men inte lika hemsk som din andra.Ska den förminskas eller nåt?För jag tror att dom flesta i dag kan se hela men hur ska jag förbättra den? Redigerat 5 Februari 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 8 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Oseriös sida.. En gratis layout, ett oseriöst nyhetsscript och mycket mer, ful layout förresten. 0/5 toasters, inte precis kanonkul. En fråga kan du göra bättre själv?Och sen så ni vet så söker jag en blogg manger! Jag har aldrig sett nått du har gjort så det är på tiden att jag får se nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 (redigerat) Vad är det för genre på sidan? Redigerat 10 Februari 2009 av Molesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 11 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Jag fundera på att bygga upp olika sidor som man kan gå till efter vad man känner för... Typ vi kommer ha nån spel sida en webb skola och nåt mer. Webb skolan har jag snart börjat med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.