Garone Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Fast nu gjorde du det :D Lol, att ni kommer på det nu. Ja Ubuntu är Denieru. 3 accounts denieru.. det blir en rejäl ban..Och att du är p13? Bah.. Alla hans användarkonton är redan bannade förutom Ubuntu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 7 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Tack för ingen hjälp.. Det fungeradeatt loggaut när jag bara gick till föregåendesidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 Ta bort din andvändare på den sidan och gör en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 hur kör man proxy?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 <Insert grov förolämpning till alla här>, seriöst hur dumma är ni? Han är inte IP-bannad, rensa bara kakorna och låt flashback vara ifred, det finns en anledning till åldersgränsen. IP-ban my ass, det är en kaka. Teoman sånna som du ska inte ha något att göra på FB förns du är 18 och har mognat. du stal mina ord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 10 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Jag har rensat alla mina kakor, förgående sidor osv men jag är fortfarande inloggad där..... bannen finns fortf kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Jag har rensat alla mina kakor, förgående sidor osv men jag är fortfarande inloggad där..... bannen finns fortf kvar. Du har ändå inte på FB att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.