Hoppa till innehåll

Spel


freede13
 Dela

Rekommendera inlägg

Fiafa 08 är ett bra spel det är ett fotbollsspel

 

midnihgt club 3 dub edition är ett bra bilspel ( midnigt club los angeles tror jag vell är bra men jag vet inte för jag har inte los angeles än)

 

ratchet & clank är rätt så kul det är ett spel med typ ett talande djur som heter ratchet och en liten robot som heter clank och man får gjöra en massa uppdrag och det är verkligen extremt cola vapen och teknologier i spelet

 

the sims 2 är altid roligt det är ett spel om hur man gör när man blir vuxen det kanske låter inte så kul men det är det verkligen (och du kan ju vänta tills sims 3 kommer i januri 2009. här är sims 2:s sida här nedanför

http://thesims.se/

här kommer sims 3:s sida här nedanför

http://thesims3.ea.com/view/pages/home.jsp?languageCode=sv

 

ssx spelen är kul det är snowboard spel

 

 

 

John Dahlberg Gustafsson Wirsén 12 år

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Megadeth

SSX Tricky är väldigt bra Playstation 2 spel.

 

Silent Hill Origins: Det handlar om en kille som heter Travis och som ska utforska Silent Hill. Väldigt läskigt spel. Ett Skräckspel, dock.

 

//Megadeth

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Megadeth

tack jag kollar men har the sims 2 och ska köpa 3an men kollar på era förslag tack

Ja, gör det. Dock är Silent Hill: Origins, sexton års gräns, så du kanske inte får köpa det.

 

 

//Megadeth

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mangekyoucake

Guitar Hero III; Legends of Rock, musikspel, väldigt roligt.

FIFA 08; Fotbollsspel, rätt skoj och chill.

SSX Tricky är också roligt, snösportsspel.

Okami; <3

Naruto; Ultimate Ninja 2/3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Megadeth

 

 

FIFA 08; Fotbollsspel, rätt skoj och chill.

Ja, det är väldigt kul, det också. Jag har FIFA 09 också. Var utomlads och köpte det för femtio kronor. O.o

 

Väldigt billigt, tycker mest om Kaká och Cristiano Ronaldo.

 

Sedan kan jag också rekommendera spelet NBA 09, det bästa Basketspelet som finns.

 

//Megadeth

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

spiderman 3 ät väldigt lång och bra spel man kan slåss mot skurkar och svinga sig genom staden

 

Nja, så där. Spider-man ett är väldigt kul. Men alla andra Spider-man spel sedan blev tröttsamma, enligt mig i alla fall. ^^'

 

//Member

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...