knipan64 Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 75 WC. Har bara 1 lvl kvar och är just nu inte member så det e väll lika bra att ta hand om det innan man skaffar nytt. (Och jag som höll på mitt i legends quest -.-' ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 80 wc. >78 wc atm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 kommer nog ha 90 strength innan helgen är slut, sen är det 9 långsamma lvlar kvar. Menar du mig eller satsar du också på 90 strength? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 (redigerat) jag menar mig, och jag satsar på 99 strength. Redigerat 27 Maj 2009 av Arako Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Gick nyss upp i level 93 wooductting. :) 93/99 - 6 levels till :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Har 80 i wc nu, satsar på 50 i fletching > Blev member idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 (redigerat) Lvl 99 hunter complete <3 Vet inte riktigt va ja ska göra nu :/ Men har ca 47k Red chinchompas så de kanske blir 99 range :) Redigerat 2 Juni 2009 av Water Melon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Tycker hunter är skittråkigt. ;o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 60 i WC. Har 30. Gjorde ny gubbe så. 40 i Atk och Str innan månadens slut borde jag ta j*vligt lätt oxå ;D har typ 1 i allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 (redigerat) Helt j*vla sjukt. ( förlåt att jag går oftopic) Det var så att jag decantade. Köpte, decantade och la ut dom i G.E. Strax efter det teleporterade jag mig till fally, resten av pengarna från de jag hade köpt låg i banken innan jag teleporterade mig. Jag loggades ut, bara så där - pengarna i banken var borta. ca 1m. Tur som f*n att jag decantade och att det var några som köpta mina prayer pots så jag fick åtminstone ca 800 k för det. Vad f*n kan ha hänt? Detta skedde på mindre än 2 minuter. EDIT: 82 Wc idag. Redigerat 5 Juni 2009 av Molesta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 50 attack och 40 Magic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Helt j*vla sjukt. ( förlåt att jag går oftopic) Det var så att jag decantade. Köpte, decantade och la ut dom i G.E. Strax efter det teleporterade jag mig till fally, resten av pengarna från de jag hade köpt låg i banken innan jag teleporterade mig. Jag loggades ut, bara så där - pengarna i banken var borta. ca 1m. Tur som f*n att jag decantade och att det var några som köpta mina prayer pots så jag fick åtminstone ca 800 k för det. Vad f*n kan ha hänt? Detta skedde på mindre än 2 minuter. EDIT: 82 Wc idag. Du måste nog kontakta Jagex, dem kanske inte ger tillbaka pengarna med det kommer iallafall inte hända igen. Btw, 88 strength, 2 levlar kvar till 90 strength :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg